بدینوسیله به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می رساند ، فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد جدول ذیل اعلام میگردد

تاریخ و نحوه ثبت نام

در این روش فروش متقاضیان محترم می توانند از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ از طریق شبکه نمایندگی های سراسر کشور و یا از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، طبق مراحل ذیل اقدام نمایند :

الف) ورود به سایت فروش اینترنتی https://saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)

ب) ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ج) ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو

د) دریافت کد رهگیری

ه) مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد

شرایط بخشنامه

  1. در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و با الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود ، و یا صورت هرگونه افزایش هزینه های ( شماره گذاری بیمه مالیات ، مالیات ارزش افزوده، عوارض و … ) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد . هزینه های مربوطه از مشتری اخذ می گردد
  2.  در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود
  3. هر گونه محدودیت های لازم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال می گردد
  4. یکی از بسته های خدمت در زمان تکمیل وجه بصورت پیش فرض انتخاب شده است ، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن داشته باشد می تواند قبل از تکمیل وجه اقدام نماید. مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه نمایند
  5. با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان – نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه های ۱۸۴۳۱۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ و ۱۸۶۶۸۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ و ۴۲۴۳۱۸ مورخ ۱۰/۲۰/ ۱۴۰۰ و ۴۶۹۲۵۱ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید
  6. با توجه به دستور العمل های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می گردد :الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و مسکونی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به سامانه سخا نسبت به بروزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دریافت برگه احراز سکونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نمایدب ) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می بایست حتما برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و با اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمی گردد و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود . همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت ، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد
  7.  به محض تکمیل ظرفیت ، شرایط فروش غیر فعال خواهد شد .
  8. مشتریان محترم می توانند جهت رویت ویژگی ها و تجهیزات محصولات به سایت WWW.saipacorp.com مراجعه نمایند
نوشتن دیدگاه

*

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

© قدرت گرفته از اروند آی تی

logo-footer

سایپا چینی کار 4127

قالب وردپرس